tisdag 28 augusti 2012

Vardagslivet

2 toktrötta barn har just somnat efter väldigt mycket gråt, tjafs, skrik och gnäll.
För nu när Olivia har börjat skolan och jag måste (oftast) väcka dom strax efter 7 på morgonen, så blir det väldigt långa dagar när jag jobbar till 18..
Men jag är nu ledig 2dagar innan det är dax för jobbarhelg, Olivia har fortfarande skola men slipper iaf fritids. Så lite vila hoppas jag att vi ska kunna få.

Imorgonkväll ska vi ha personalmöte på jobbet, så mamma kommer att vara med barnen.
Även i helgen kommer hon att ta hand om mina småtroll när jobbet kallar, världens finaste mamma har man!
Men tankarna på att man skulle ha haft någon, någon speciell som älskar mig och mina barn, som kan hjälpa till när det behövs och som vill mysa i mörkret.
Tankarna som alltid kommer såhär i höst/vintertider när man är trött på att vara ensam, japp nu är hösten här!

puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar