torsdag 23 augusti 2012

Allt, ingenting och saker däremellan

Sommaren har kommit, passerat och försvunnit.
Lika snabbt som förra året, om inte ännu snabbare.
Mycket hade man tänkt göra och ingenting har man gjort.
Regnet har visat sig betydligt mer än solen.
Jobbat har jag gjort, nästan varje dag.
Har haft barnen i 2veckors perioder, alldeles för länge att vara utan dom.
Men ordningen är nu återställd och det är varannan vecka som gäller och just nu är dom hos pappan.
Datorn kraschade för några veckor sedan, men med hjälp av en snäll lillebror så fungerar den igen.
Tyvärr så försvann i princip alla mina kort, sorg i hjärtat...
Arvid har fyllt 4 år, lillgubben!
Olivia har börjat fritids och förskoleklass, stortjejen!
Mamman har fått hjärtat krossat varje gång man ska lämna henne där, jätteledsen (liten) tjej har det varit.
Går tydligen bättre och bättre nu med pappan
Vi kämpar även med att försöka få henne att sluta suga på tummen, otroligt duktig är hon!
Besökt Leos lekland, Lilleputtlandet och Nordanålekparken har vi gjort
Varit i stugan, men alldeles för lite

2st gamla klasskompisar är tillbaka i Skellefteå nu, 1 bara på besök och den andra flyttar tillbaka, yay! Så i helgen blir det fest och tror till och med att jag ska slå på stort och ha klänning på mig! (Har inte visat mig i klänning i större folksamlingar sen studenten, 10år sen!)

Hoppas ni har haft en underbar sommar
pussar & kramar

1 kommentar:

  1. Olivia har var varit väldigt glad och uppåt när jag lämnat och hämtat Leia, berättat massor vad dom gjort och varit väldigt nyfiken på Maya! :) Förstår att det måste ha varit jobbigt i början för henne innan resten av kompisarna började! Det börjar till och med gå i samma spår nu hörde jag, Leia, Olivia och Fanny hade tydligen varit lite osams idag, men fröken P hade styrt in dom på någon annan lek och då var det snabbt löst! :)

    SvaraRadera